E-mailmarketing

Ontdek zelf hoe je maximaal scoort met e-mail!

 

We draaien er niet omheen: e-mail is het meest rendabele marketinginstrument. Het is zelfs essentieel in het werven en blijvend inspireren van klanten.

 

Een paar feiten:

  • Wereldwijd werden afgelopen jaar bijna 80 biljoen e-mails verzonden. Dat aantal groeit jaarlijks met gemiddeld 15%;
  • Ruim 90 procent van de Nederlandse 30+ volwassenen gebruikt e-mail dagelijks, en het aandeel jongeren groeit;
  • De ROI van e-mailmarketing is ruim een kwart hoger dan dat van direct mail;
  • Marketing Automation, waarbij vooringestelde triggers een e-mail verzenden aan specifieke (groepen) ontvangers, is afgelopen jaar bijna 20% in omvang gegroeid;

 

Kortom: ongeacht de doelgroep is e-mail een geweldig middel om bestaande en nieuwe klanten te bereiken!

 

In de workshop Starten met e-mailmarketing ontdek je hoe ook jouw organisatie maximaal kan scoren met nieuwsbrieven of andere vormen van e-mailing.

Dit komt onder meer aan de orde:

  • hoe leg je doelstellingen vast vanuit de bedrijfsstrategie?
  • zo maak je een e-mail-marketingplan
  • wat mag je doen binnen de privacy-wetgeving?
  • wie doet wat in het plan?
  • analyses en opvolgacties

 

Wat je verder moet weten:

De workshop wordt bij voorkeur in-company gegeven. Externe locaties zijn mogelijk; de accommodatiekosten worden apart doorbelast. Uiteraard bespreken we dit vooraf.

 

Docent: Theo van Os

Duur: 1 dag.

Kosten: op aanvraag.

Belangstelling? Laat je gegevens achter in het formulier en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Stuur mij meer informatie over de workshop Starten met e-mailmarketing:

* = verplicht veld

Alvast bedankt voor het delen!