SEO en Google Ads

De inhoud telt

 

Iedere ondernemer wil zijn website bovenin de eerste Google-pagina. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. SEO (vindbaarheid) en Google Ads (advertising) vragen om geduld en een slimme strategie.

 

e-Intelligence zoekmachinemarketingDaarbij gaat het niet alleen om techniek. Vooral de inhoud van de site, in combinatie met strategische advertising, bepaalt of Google je inspanningen waardeert met een hoge positie.

Paar voorbeelden:

– Kloppen de teksten met de paginatitels en andere metadata?

– Zijn de berichten actueel genoeg?

– Wordt er vaak door andere sites naar jouw domeinnaam doorverwezen?

– Bereiken je advertenties op Google de juiste doelgroep(en)?

– Wanneer moet je adverteren en wanneer is organische vindbaarheid voldoende?

– Laadt de site snel genoeg?

– Ben je lokaal vindbaar?

– Is de site op mobiele apparaten goed leesbaar?

– Verschijnen er irritante popups in de mobiele versie?

– Is jouw site met spraakgestuurde opdrachten te vinden?

– Is de site beveiligd met een SSL-certificaat? Et cetera.

 

Natuurlijk kun je dat allemaal zelf in de gaten houden en wekelijks bijwerken. Maar kom je dan nog toe aan je eigen business? e-Intelligence werkt nauw samen met gespecialiseerde partners die SEO en adverteren op Google Ads van je overnemen. Zodat jij je kunt concentreren op je eigen talenten.

Alvast bedankt voor het delen!