Ontdek zelf hoe je maximaal scoort met e-mail!
We draaien er niet omheen: e-mail is het meest rendabele marketinginstrument. Het is zelfs essentieel in het werven en blijvend inspireren van klanten.
Een paar feiten:
- Wereldwijd werden afgelopen jaar bijna 90 biljoen e-mails verzonden. Dat aantal groeit jaarlijks met gemiddeld 15%;
- Ruim 90 procent van de Nederlandse 30+ volwassenen gebruikt e-mail dagelijks, en het aandeel jongeren groeit;
- De ROI van e-mailmarketing is ruim een kwart hoger dan dat van direct mail;
- Marketing Automation, waarbij vooringestelde triggers een e-mail verzenden aan specifieke (groepen) ontvangers, is afgelopen jaar bijna 20% in omvang gegroeid;
Kortom: ongeacht de doelgroep is e-mail een geweldig middel om bestaande en nieuwe klanten te bereiken!
In de masterclass Starten met e-mailmarketing ontdek je hoe ook jouw organisatie maximaal kan scoren met nieuwsbrieven of andere vormen van e-mailing.