E-mailmarketing

Ontdek zelf hoe je maximaal scoort met e-mail!

 

We draaien er niet omheen: e-mail is het meest rendabele marketinginstrument. Het is zelfs essentieel in het werven en blijvend inspireren van klanten.

 

Een paar feiten:

  • Wereldwijd werden afgelopen jaar bijna 80 biljoen e-mails verzonden. Dat aantal groeit jaarlijks met gemiddeld 15%;
  • Ruim 90 procent van de Nederlandse 30+ volwassenen gebruikt e-mail dagelijks, en het aandeel jongeren groeit;
  • De ROI van e-mailmarketing is ruim een kwart hoger dan dat van direct mail;
  • Marketing Automation, waarbij vooringestelde triggers een e-mail verzenden aan specifieke (groepen) ontvangers, is afgelopen jaar bijna 20% in omvang gegroeid;

 

Kortom: ongeacht de doelgroep is e-mail een geweldig middel om bestaande en nieuwe klanten te bereiken!

 

In de workshop Starten met e-mailmarketing ontdek je hoe ook jouw organisatie maximaal kan scoren met nieuwsbrieven of andere vormen van e-mailing.

Dit komt onder meer aan de orde:

  • hoe leg je doelstellingen vast vanuit de bedrijfsstrategie?
  • zo maak je een e-mail-marketingplan
  • wat mag je doen binnen de privacy-wetgeving?
  • wie doet wat in het plan?
  • analyses en opvolgacties

 

Wat je verder moet weten:

De workshop wordt bij voorkeur in-company gegeven. Externe locaties zijn mogelijk; de accommodatiekosten worden apart doorbelast. Uiteraard bespreken we dit vooraf.

 

Docent: Theo van Os

Duur: 1 dag.

Kosten: op aanvraag.

Belangstelling? Laat je gegevens achter in het formulier en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Lees ook over onze andere opleidingen.

Stuur mij meer informatie over de workshop Starten met e-mailmarketing:

* = verplicht veld

Alvast bedankt voor het delen!